کودکی که با پوشیدن کاپشن بچه گانه دخترانه بازیگر شد

بزرگترین تفاوت بین کاپشن بچه گانه دخترانه و ژاکت این است که کاپشن ها معمولاً عایق کمتری دارند و طول کوتاه تری دارند. همچنین کاپشن‌ها همیشه به‌عنوان لباس بیرونی عمل می‌کنند، در حالی که کاپشن‌هایی مانند کاپشن‌های بلیزر ممکن است عملکرد تزئینی‌تری داشته باشند و همچنین می‌توانند در داخل خانه نیز پوشیده شوند. در بیشتر مواقع، کاپشن ها از مواد سنگین تری نسبت به کاپشن استفاده می کنند.

در حالی که قانون مد سخت و سریعی که کاپشن ها را از کاپشن ها جدا می کند پیدا نمی کنید، تفاوت های واضحی در نحوه طبقه بندی این دو نوع لباس وجود دارد. واضح ترین تمایز بین کاپشن و کاپشن، قد است زیرا کاپشن ها اغلب طول بیشتری نسبت به کاپشن دارند.

کاپشن ها معمولاً قد کوتاه تری دارند و به کمر یا درست زیر کمر ختم می شوند. کاپشن‌ها ممکن است مانند کاپشن‌های پف‌کرده به کمر ختم شوند، اما معمولاً حداقل تا باسن می‌افتند. برخی از مانتوها مانند کاپشن های ترنچ و کاپشن های روکش دار تا مچ پا می رسد!

دلیل این کار این ساده است. کاپشن ها باید تا حد امکان در دمای سرد شما را گرم نگه دارند. این به این معنی است که شما می خواهید کاپشنی بیشتر از بدن شما را بپوشاند.

یکی از دلایلی که می‌توانید از عبارت کاپشن برای توصیف یک لباس بیرونی گرم استفاده کنید این است که زبان انگلیسی اصطلاحات چندین زبان دیگر را در طول زمان جذب کرده است. بیشتر زبان ها تا حدودی این کار را انجام می دهند، اما خود انگلستان در قرن دهم توسط فرمانروای فرانسوی به نام ویلیام فاتح فتح شد.

ژاکاپشن ها اهداف مختلفی را انجام می دهند. یک ژاکاپشن زیبا حتی یک لباس خسته کننده را هم امتیاز می دهد و ظاهری شیک و باکلاس به شما می دهد. کمتر کسی پیدا می شود که کاپشن نداشته باشد. ژاکاپشن ها لباس های همیشه سبز هستند که ممکن است هرگز از مد نیفتند.

هود و کاپشن هر دو از نظر ظاهری شبیه هم هستند. تفاوت اصلی بین این دو این است که یک هودی در بالا یک کاپوت دارد و معمولاً بدون زیپ است. از طرفی کاپشن ها ممکن است کلاه داشته باشند یا نداشته باشند. آنها دارای زیپ یا دکمه در جلو هستند.