استشمام مایع لباسشویی بچه اکتیو سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

وقتی صحبت از پودر در مقابل مواد شوینده مایع لباسشویی بچه اکتیو به میان می آید، بسیاری از ما موجودات عادتی هستیم و مانند نرم کننده پارچه به همان محصول پایبند هستیم. تعجب آور نیست وقتی که مقدار زیادی از مارک ها و انواع پیشنهادی را در نظر بگیرید.

در اینجا، ما حجاب این نوع مواد شوینده را برمی داریم و به شما کمک می کنیم تا مزایا و معایب هر کدام را درک کنید. ما در نظر خواهیم گرفت که این سناریوها برای کدام سناریوها بهتر عمل می کنند و همچنین چگونه می توانند در بهترین ماشین لباسشویی در روز لباسشویی تفاوت ایجاد کنند.

حتی ممکن است بخواهید در نتیجه آنچه را که استفاده می کنید تغییر دهید. بنابراین اگر درباره پودر در مقابل مواد شوینده مایع بحث می کنید، پاسخ اینجاست. فقط هیچ یک از این 7 اشتباه در مواد شوینده لباسشویی که ممکن است برای شما گران تمام شود را مرتکب نشوید.

اکثر مواد شوینده مایع حاوی اتوکسیلات الکلی در میان مواد تشکیل دهنده خود هستند که در به چالش کشیدن لکه های روغنی موثر هستند. مواد شوینده مایع برای سشتشو راحت تر است. به طور کلی ریختن مقدار کمی صابون مایع در ماشین لباسشویی در مقایسه با برداشتن قسمتی از پودر آسان تر است.

و اگر در انتقال پودر مهارت ندارید، پاک کردن مدفوع دردناک است. در نهایت، پودر لباسشویی در یک جعبه مقوایی که سنگین است، حمل آن سخت است و به راحتی پاره می شود، مخصوصاً اگر خیس شود.

یکی از جذاب ترین دلایل برای انتخاب پودر شوینده، برچسب قیمت آن است. به گفته شعیب عارف، مدیر برنامه های کاربردی و خدمات فنی Pilot Chemical، سازنده سورفکتانت، هزینه کمتری دارد زیرا ساخت مواد شوینده مایع به شیمی بیشتری نیاز دارد.

شوینده پودری روی لکه های فضای باز بهتر عمل می کند. سورفکتانت اصلی در پودر شوینده آلکیل بنزن سولفونات خطی است که بر روی لکه های فضای باز مانند گل، خاک رس یا چمن بسیار موثر است.