ناخن کاری که با استفاده از نخود رقم عادل ناخن مشتریانش را تزئین می کند

نخود رقم عادل یکی از اولین چیزهایی است که می توانید در بهار بکارید، اما تعیین زمان مناسب کار دشواری است. اگر خیلی زود بکارید، ممکن است به دلیل خاک سرد و یخبندان، نخود شما رشد کند. کاشت را خیلی دیر انجام دهید و در حالی که برای برداشت نخود آماده می شوید، ممکن است گیاهان شما از گرما شروع به چروک شدن کنند.

بذر نخود به آرامی در خاک سرد جوانه می زند، بنابراین ممکن است بخواهید منطقه کاشت را با پلاستیک شفاف بپوشانید تا حدود یک هفته قبل از کاشت گرم شود. برای نرم شدن پوسته بذرها قبل از کاشت بذرها را حدود 12 ساعت در آب خیس کنید.

این امر جوانه زنی سریعتر را تشویق می کند. در برخی مناطق می توان نخود را در اواخر تابستان برای برداشت پاییزه کاشت. زمان کاشت را بگذارید تا حدود دو ماه قبل از اولین یخبندان در پاییز باشد.

در آلمان، پوره نخود را از نخود درست می کنند. غلاف نخود سبز گوشه دار، سبزی محبوب در انگلستان و نروژ، نیز قابل خوردن است. نخود قندی دارای گل های بنفش با دانه های زاویه دار در داخل است. پوست آن معمولاً هنگام پخت قهوه ای می شود. گونه اصلی نخود سبز (Pısum sativum) نخود باغی و نخود دشتی است.

بزرگترین تولید کننده در این منطقه اروپای غربی با 0.2 میلیون هکتار سطح زیر کشت است. در مرحله بعدی ایالات متحده آمریکا، هند، اکوادور و چین قرار دارند. بین انواع نخود باغی بر اساس زاویه ای یا گرد بودن دانه ها تمایز قائل می شود.

اینها عمدتاً کنسرو شده یا در ظروف شیشه ای نگهداری می شوند. سطح این حبوبات که در اولین برداشت صاف است، پس از خشک شدن چروکیده می شود. نخود سبز تیره چروکیده بیشتر در صنایع غذایی منجمد استفاده می شود، در حالی که انواع سبز روشن در شیشه های شیشه ای نگهداری می شود. ارزش غذایی نخود که حاوی مقدار زیادی ویتامین B به خصوص پروتئین و کربوهیدرات است، بسیار بالاست.