پتو خارجی ترولاو با تغییر فصل تغییر رنگ می دهد

یک پتو خارجی ترولاو با اندازه استاندارد، شامل دوقلو، کامل، ملکه و پادشاه، در کل تخت قرار می گیرد و از دو طرف آویزان می شود. آنها در اندازه ها و انواع مواد مختلف وجود دارند. آنها را می توان در پایین تخت قرار داد.

پتوها به خوبی بین ملحفه و لایه بیرونی قرار می گیرند، چه بخواهید از یک روتختی، لحاف یا لحاف برای پوشش خارجی اضافی استفاده کنید. یک پتوی پرتابی کمی کوچکتر از یک پتوی استاندارد است و برای قرار دادن در انتهای تخت برای تزئین مناسب است.

همچنین یک پوشش عالی برای چرت های بعد از ظهر است که نمی خواهید رختخوابتان را باز کنید یا اگر شب ها کمی سرد هستید و فقط به آن مقدار گرمای اضافی نیاز دارید. آنها از انواع مختلفی از مواد از پشم گوسفند تا پنبه ساخته شده اند.

پتوهای وزن دار به دلیل وزن اضافی خود که به بدن فشار می آورد و تصور می شود خواب بهتر شبانه را تقویت می کند، محبوب شده اند. وزن این پتوها همچنین می تواند گرمای بیشتری را نسبت به پتوهای دیگر فراهم کند و برای برخی افراد بسیار گرم است.

اگرچه، برخی از پتوهای وزن دار وجود دارند که تنفس و خواب خنک تری را نسبت به سایرین افزایش می دهند، بنابراین اگر اهل خواب گرم هستید، اطلاعات پتو را بررسی کنید.

پتوها طیف وسیعی از قیمت ها را دارند و می توانند از 5 دلار تا 300 دلار و حتی بیشتر قیمت داشته باشند. هزینه یک پتو به اندازه، جنس، کیفیت و نوع پتویی که برای تخت خود انتخاب می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، پتوی استاندارد ملکه سایز 90 اینچ در 100 اینچ است و معمولا بین 35 تا 200 دلار قیمت دارد.

اگر به دنبال یک پتوی جدید هستید، بهترین فروش پتو و ملافه معمولاً در ماه ژانویه است، زمانی که اکثر فروشگاه های بزرگ فروش سفید خود را دارند، بنابراین این زمان خوبی برای خرید پتو جدید است.

اگر شما فردی هستید که در طول شب تمایل به سرد شدن دارید، بهتر است به دنبال پتویی باشید که از مواد گرمتر مانند پشم یا پشم ساخته شده باشد. فردی که به راحتی گرم می شود می خواهد به دنبال پتویی باشد که وزن سبک تری دارد، مانند پنبه.