میوه خشک صادراتی موجب تنظیم وزن با قد می شود

بسیاری از انواع میوه خشک صادراتی مانند زردآلو، سرشار از پتاسیم هستند. این به جلوگیری از فشار خون بالا و تپش قلب کمک می کند. آهن همچنین در زردآلو، آلو خشک و کشمش یافت می شود.

افزایش دریافت آهن از طریق میوه های خشک ممکن است به کاهش خطرات کم خونی کمک کند. این امر باعث می شود که میوه های خشک بخشی ضروری از رژیم های گیاهی و بارداری باشد.

خطر ابتلا به بیماری های روانی را کاهش می دهد. میوه های خشک مانند توت فرنگی و زغال اخته می توانند به بهبود سلامت روان کمک کنند. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند که می توانند از کاهش حافظه و سایر بیماری های روانی جلوگیری کنند. اینها برای سالمندانی که بیشتر مستعد زوال عقل هستند، بهترین است.

انرژی را افزایش می دهد. دلیلی وجود دارد که بسیاری از میله های انرژی زا دارای میوه های خشک هستند. زیرا می تواند انرژی را افزایش دهد. یک میان وعده سریع کشمش (کشمش)، گیلاس و زردآلو بین وعده های غذایی میل کنید. آنها می توانند انرژی کافی برای دوام یک روز پرمشغله به شما بدهند.

نکاتی که باید هنگام مصرف میوه های خشک در نظر گرفت. با وجود فواید میوه خشک، نکاتی وجود دارد که باید قبل از خوردن آن در نظر بگیرید. میوه های شیرین نخورید. برای جذاب تر کردن میوه های خشک اغلب شربت و شکر اضافه می شود.

آنها ممکن است خوشمزه تر باشند، اما سالم نیستند. در عوض، آنها می توانند اثرات نامطلوبی ایجاد کنند. درست کردن میوه های خشک در خانه را در نظر بگیرید. هیچ چیز بهتر از غذاهای خانگی نیست. بهتر است میوه را در خانه مصرف کنید، زیرا حاوی هیچ گونه افزودنی مضری نیست.

از واکنش های آلرژیک خودداری کنید. افرادی که به برخی از میوه ها حساسیت دارند، باید از میوه های خشک یا مخلوط تریل خودداری کنند. زیادش بد است میوه خشک شده یا نه، همچنان حاوی کالری و قند طبیعی است. زمانی که بیش از حد مصرف شود، بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد. وعده های غذایی متوسط ​​بهترین هستند.