مزایای تخت قابل تنظیم در مقابل تخت معمولی چیست؟

مزایای تخت خواب قابل تنظیم چیست؟

  • وضعیت بدنی بهبود یافته
  • راحتی بهبود یافته
  • راحتی
  • استقلال بیشتر
  • کاهش خروپف و بهبود تنفس
  • تسکین کمردرد
  • بهبود گردش خون و کاهش تورم
  • وضعیت بدنی بهبود یافته

 

 

 

6 نکته که قبل از خرید تخت خواب باید بدانید

در مقایسه با یک تخت معمولی، یک تخت قابل تنظیم به آرامی به بدن شما منحرف می شود که به حمایت از ستون فقرات و حفظ موقعیت “خنثی” کمک می کند که در کنار آن به سرویس خواب دو نفره چوبی نیاز دارید. این وضعیت بهبودیافته، خواب راحت و آرامی را برای شما به ارمغان می آورد و در عین حال نقاط فشار کلیدی روی بدن شما را نیز کاهش می دهد.

راحتی بهبود یافته
اگر روی یک تخت معمولی دراز کشیده اید، روی نواحی مختلف بدن مانند باسن، سر، شانه ها و پاشنه پا فشار ایجاد می کند. این می تواند باعث ناراحتی شما در هنگام خواب شود. در مقابل، یک تخت قابل تنظیم به بدن شما منحرف می شود و فشار را بر روی نواحی کلیدی بدن شما کاهش می دهد – بنابراین می توانید خواب خوبی داشته باشید.

راحتی
اگر تحرک محدودی دارید، نشستن و برخاستن از رختخواب می تواند یک چالش باشد. با لمس یک دکمه، بیشتر تخت‌های قابل تنظیم را می‌توان بالا و پایین کرد تا به شما کمک کند با کمترین ناراحتی از رختخواب داخل و خارج شوید.

استقلال بیشتر
یکی دیگر از مزایای تخت قابل تنظیم در مقایسه با تخت معمولی این است که می توانید به طور مستقل حرکت کنید. تخت‌های قابل تنظیم ما به شما و همسرتان یک تشک و پایه تخت می‌دهند که می‌توانید به‌طور مستقل بدون ایجاد مزاحمت برای نیمه‌ی دیگر خود، آن‌ها را تنظیم کنید.

کاهش خروپف و تنفس بهتر
هنگام خواب زبان و بافت های نرم گلو شل می شوند. هنگامی که روی یک سطح صاف می خوابید، مانند یک تخت معمولی، این می تواند راه های هوایی شما را باریک کند و باعث خروپف شود. برای برخی از زوج‌ها، خروپف می‌تواند به قدری مخرب باشد که جدا از هم خوابیدن تنها راه برای بستن چشم‌های آرام است.

 

انواع تختخواب کدامند؟ معرفی تمامی مدل های تخت خواب | توکامگ

سرویس خواب دو نفره تهران

به سادگی با بالا بردن سر خود با کنترل از راه دور، یک تخت قابل تنظیم می تواند مانع از تنگ شدن زبان و بافت های شما در راه های هوایی شود تا به طور موثر خروپف را کاهش دهد.

خواه خروپف می کنید یا نه، بالا بردن کمی سر روی تخت هنگام خواب به اکسیژن اجازه می دهد آزادانه تر جریان یابد و در صورت ابتلا به آسم به باز نگه داشتن راه های هوایی کمک می کند.

تسکین کمردرد
از هر سه نفر یک نفر در بریتانیا از کمردرد رنج می برد. کلید مدیریت کمردرد، یافتن یک موقعیت خواب راحت است. کمی بالا بردن پاها می تواند فشار وارده بر ستون فقرات را کاهش دهد و به ناحیه الوار اجازه دهد تا کاملاً شل شود. اگر روی یک تخت معمولی (مسطح) هستید، رسیدن به این امر بسیار دشوار است، اما با یک تخت قابل تنظیم می توان با لمس یک دکمه به آن دست یافت.

بهبود گردش خون و کاهش تورم
اگر از مشکلات گردش خون یا تورم در پاهای خود رنج می برید، یک تخت قابل تنظیم می تواند کمک کند. تورم ناشی از گردش خون ضعیف در پاها را می توان با بالا بردن کمی پاها در طول خواب بهبود بخشید. با لمس یک دکمه، یک تخت قابل تنظیم می تواند پاهای شما را کمی بالا ببرد که گردش خون را بهبود می بخشد، تورم را کاهش می دهد و به شما کمک می کند آرام بخوابید و برای خرید ملحفه باید قیمت پارچه را بدانید و بهترین را انتخاب کنید.