کیوی در سال 1401 هوش و گیرایی شما را بالا می برد

کیوی در سال 1401 در واقع از چین سرچشمه می گیرد، اما اکنون از ژوئن تا اکتبر در نیوزیلند و بقیه سال در کالیفرنیا رشد می کند. اگرچه کیوی تا دهه 1960 در آمریکای شمالی در دسترس نبود، امروزه احتمالاً اغلب آن را در سوپرمارکت یا بازار کشاورزان خود پیدا می کنید.

در اینجا چند دلیل قانع کننده وجود دارد که چرا باید این میوه کوچک تیره را به عنوان بخشی منظم از رژیم غذایی خود در نظر بگیرید.

کیوی برای کسانی که سعی در رژیم گرفتن یا کاهش وزن دارند عالی است و تنها 42 کالری در یک میوه دارد. آنها همچنین دارای چربی بسیار کم هستند. و ممکن است طعم شیرینی داشته باشند، اما فقط حدود 6 گرم شکر در یک میوه متوسط ​​دارند.

نصف مقدار آن در یک سیب قرمز خوشمزه. یک کیوی همچنین حاوی 2.1 گرم فیبر رژیمی است که به تقویت احساس سیری کمک می کند. 3. آنها برای روده شما عالی هستند فیبر موجود در کیوی ممکن است عملکرد روده شما را بهبود بخشد و به جلوگیری از یبوست کمک کند.

قسمت سبز میوه دارای فیبر محلول است، در حالی که دانه ها و پوست آن خوراکی هستند! نوع نامحلول را ارائه دهید. بر خلاف فیبرهای محلول، فیبرهای نامحلول در آب حل نمی شوند و برای روده بسیار مفید هستند زیرا به رژیم غذایی شما حجم می دهند و اثر ادرارآوری دارند.

به طور قطع نمی توان گفت که فواید کیوی خشک بیشتر از کیوی تازه است، در واقع برای حفظ ویتامین های موجود در میوه ها، آنها را خشک می کنند تا افراد بتوانند در تمام فصول و به بهترین نحو از این فواید بهره مند شوند.

کیوی به دلیل طعم ترش یکی از محبوب ترین میوه هایی است که مورد علاقه کودکان تا بزرگسالان است و مصرف کیوی خشک را می توان یکی از نیازهای بدن دانست. این میوه بسیار مفید بومی جنوب چین است و در اوایل قرن بیستم به صورت تجاری در نیوزلند کشت می شد.

اکثر مردم با کیوی سبز آشنا هستند، در حالی که کیوی انواع مختلفی دارد که معروف ترین آنها کیوی طلایی است. برخلاف کیوی طلایی، کیوی طلایی طعمی شیرین و پوستی بدون مو دارد.

کیوی منبع غنی ویتامین C و آنتی اکسیدان است و مصرف آن نقش موثری در تحریک و سنتز کلاژن دارد. ویتامین C موجود در کیوی، به دلیل اینکه نقش مهمی در سنتز و تحریک کلاژن دارد، می تواند به شادابی و جوانی پوست کمک کند.