کارتریج رنگی کانن باعث باروری درخت پرتقال شد

کارتریج های چاپ گاهی اوقات بودجه قابل توجهی را برای افراد یا شرکت ها نشان می دهد. هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که بفهمید کارتریج رنگی کانن جدید به درستی کار نمی کند و باید بدون استفاده از آن آن را تعویض کنید! در این مقاله بهترین روش ها را برای جلوگیری از این مشکلات و حفظ بهترین کارتریج جوهر یا لیزر به شما ارائه می دهیم.

کارتریج های لیزری به عوامل خارجی مانند دما، رطوبت و روشنایی حساس هستند.

1.مراقبب دما باشید.

هنگامی که خارج از چاپگر، کارتریج های چاپگر لیزری باید در دمای کمتر از 40 درجه سانتیگراد نگهداری شوند. اگر در معرض دمای بالا قرار گیرند، دانه های پودر ممکن است شروع به چسبیدن به هم کنند. این منجر به نقص چاپ (لکه، نشتی و غیره) می شود. دانه ها همچنین می توانند به چاپگر آسیب برسانند.

2. مراقب رطوبت باشید!

رطوبت بیش از حد (حدود 80%) شارژ الکترواستاتیکی را تغییر می دهد و باعث مشکلات کیفیت چاپ می شود. پودر به خوبی روی کاغذ منتقل می شود. پس مراقب باشید که کارتریج های خود را در جایی خشک نگه دارید!

3. کارتریج ها به نور حساس هستند.

درام کارتریج (سیلندر فوتو رسانا) به نور حساس است. اگر کارتریج بیش از حد در معرض دید قرار گیرد، ممکن است کیفیت آن بدتر شود. این باعث ایجاد لکه بر روی پرینت ها می شود. بنابراین کارتریج های لیزر خود را از نور شدید خورشید دور نگه دارید!

البته همانطور که در مورد کارتریج های جوهر نیز خواهیم دید، کارتریج های لیزری باید با دقت کار شوند تا به تراشه الکترونیکی آسیب نرسانند، چاپگر کارتریج را تشخیص نمی دهد و غیره.