چرا تخت نوزاد برای کودک شما بسیار مهم است؟

هنگامی که نوزادان وارد مرحله خزیدن و برداشتن اولین گام های خود می شوند، اطمینان از ایمنی آنها بزرگترین دغدغه مادران است. بسیاری از مادران خرید تخت نوزاد را انتخاب کرده اند تا کودک فضای امنی برای خواب و بازی داشته باشد و مادر وقت خالی بیشتری برای انجام کارهای دیگر داشته باشد.

بسیاری از مادران به جای انتخاب گهواره یا توپ پلاستیکی، یک خط تخت از پیش مونتاژ شده برای نوزاد خود خریداری می کنند، زیرا این محصول دارای ویژگی های برجسته بسیاری از جمله ساخته شدن از چوب بسیار محکم و طراحی هوشمندانه مناسب برای استفاده کودکان است.

 

سرویس نوزاد آوین - سرویس خواب | فروشگاه اینترنتی سناچوب

انواع مختلفی از تخت نوزاد برای کودکان در هر سنی موجود است. این محصولات عمدتاً از چوب ساخته شده اند، بنابراین هنگام تعویض فضای بازی برای کودک بسیار محکم و حمل و نقل آسان هستند که سرویس خواب دو نفره چوبی بهترین گزینه است.

 

تخت نوزاد از دیوارهای تخت اطراف با ارتفاعی مناسب برای سن هر کودک جمع آوری شده است. بنابراین کودک می تواند آزادانه در فضای گهواره به راحتی بازی کند بدون اینکه مادر نگران بالا رفتن نوزاد باشد. زمانی که کودک از آن استفاده می کند کاملاً ایمن است.

جداسازی آسان: مزیت برجسته تخت نوزاد از پیش مونتاژ شده این است که والدین می توانند به راحتی آن را جدا، مونتاژ و جابجا کنند. ماهیت تخت از پیش مونتاژ شده با نوارهای متصل به هم طراحی شده است. زمانی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی آن را جدا کرده و در گوشه ای از خانه نگهداری کنید و فضای زندگی زیادی را برای خانواده ذخیره کنید.

رشد کودکان خردسال را تحریک کنید: علاوه بر مزیت کمک به کودکان در بازی ایمن، جدا کردن آن آسان است. تخت خواب توکار نیز محصولی است که رشد کودکان را تحریک می کند. در حال حاضر، مدل‌های گهواره‌های مونتاژ شده برای نوزادان اغلب با رنگ‌های روشن بسیاری طراحی می‌شوند که همراه با اسباب‌بازی‌هایی مانند حیوانات، درختان، وسایل نقلیه کودک آزاد خواهد بود تا کنجکاوی خود را کشف کند.

گهواره را خودتان بچینید: هنگام خرید تخت خواب از قبل مونتاژ شده، می توانید میله های تخت را به طور کامل به تنهایی در یک تخت ایمن و محکم برای کودک خود جمع کنید. تکمیل تخت نوزاد به مادر کمک می کند تا عشق خود را به نوزاد احساس کند و ارزیابی کند که آیا این تخت واقعاً ایمن است یا خیر برای خرید ملحفه باید قیمت پارچه را بدانید و بهترین را انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد جوجه تیغی - سرویس خواب | فروشگاه اینترنتی سناچوب

سرویس خواب دو نفره تهران

با مزایای برجسته فوق، مسلم است که گهواره مونتاژ شده، گهواره خود سرهم، یکی از اقلام ضروری در مسیر رشد کودک خواهد بود که مادران نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. پس برای خرید تخت خواب از پیش مونتاژ شده کجا انتخاب کنید، تخت خواب خودسرانه، چه مارکی را انتخاب کنید تا کودک بتواند برای مدت طولانی و با خیال راحت از آن استفاده کند، سوالی است که بسیاری از مادران به آن اهمیت می دهند.

گهواره های مونتاژ شده و گهواره های خود مونتاژ شده برای نوزادان سوالی است که بسیاری از مادران به آن علاقه مند هستند زیرا بازار این محصول بسیار گسترده و متنوع است. بنابراین هنگام انتخاب، والدین باید محتاط باشند، در مورد منشا و مواد به دقت یاد بگیرند.

در مجموعه ما، در حال حاضر محصولات گهواره مونتاژ شده و خود مونتاژ شده وجود دارد که بسیاری از مادران به آنها اعتماد دارند و برای نوزادان خود استفاده می کنند.