پولکی کرمانی را به پوست خود بمالید تا از شر جوش های خود خلاص شوید

مصریان باستان آجیل و میوه ها را با عسل نگهداری می کردند، و در قرون وسطی پزشکان آموخته بودند که چگونه طعم بد داروهای خود را با شیرینی بپوشانند، روشی که هنوز هم رایج است. آلوهای قندی پخته شده در هفدهم شناخته شده بودند.

انگلستان قرن و به زودی در مستعمرات آمریکا ظاهر شد، جایی که پولکی کرمانی و شربت افرا در شمال رایج بود و شیرینی‌های با دانه بنه [دانه کنجد] در جنوب به همان اندازه وسوسه انگیز بودند. در نیو امرستردام می‌توان از «مارچپان» یا «مارزیپان» لذت برد که یک آب نبات تزئینی بسیار قدیمی است که از بادام آسیاب شده به شکل خمیری شیرین درست می‌شود.

در حالی که بریتانیایی‌ها به این شیرینی‌ها «شیرین میت» می‌گفتند، آمریکایی‌ها «پولکی» را از قندی عربی «ساخته شده از شکر» نامیدند، اگرچه در قرن پانزدهم می‌توان «آب نبات» را در انگلیسی پیدا کرد… کارامل‌ها شناخته شده بودند. در اوایل قرن هجدهم و آب نبات چوبی در دهه 1780… “پولکی های سخت” ساخته شده از طعم لیمو یا نعناع فلفلی در اوایل قرن نوزدهم رایج بودند.

لحظه مهمی در تاریخ پولکی در نمایشگاه بزرگ 1851 در لندن رخ داد، جایی که ” پولکی های سبک فرانسوی با مراکز کرم غنی برای اولین بار به نمایش درآمد… اما کشف شکلات شیری در سوئیس در سال 1875 بود که آب نبات آمریکایی را به چنین پدیده ای در اواخر قرن نوزدهم تبدیل کرد.

اصطلاح “قصاب پولکی” دو معنی دارد. تعریف اولیه این است که یک صاحب امتیاز، شیرینی جات را در قطارها، سیرک ها، نمایشگاه های دولتی و سینماها می فروشد. این یک حرفه محبوب برای پسران جوان بود که قوی بودند.https://aradbranding.com/fa/polki-kermani-price/