پودر لباسشوی تندیس موجب از بین رفتن بوی بد بدن می شود

پودر لباسشویی تندیس به طور کلی عملکردی قابل اعتماد و قوی در روز دارد. برای لکه های فضای باز (مثلاً لکه های خاکی سخت) و خون، پودر لباسشویی معمولاً بهتر از مایعات است. پودر همچنین قادر است مواد سفید کننده و روشن کننده بیشتری را حمل کند، زیرا پودر خشک محیط پایدارتری نسبت به مایع است که در آن کنترل واکنش با سایر مواد و محتوای آب سخت تر است.

یکی از خطراتی که با استفاده از پودرهای لباسشویی، بسته به برند و ماشین لباسشویی شما، وجود دارد، باقی مانده پودر سفید رنگ است، به ویژه روی لباس های تیره. درست مانند مایع لباسشویی، استفاده استاندارد از پودر لباسشویی به اندازه اندازه گیری مقدار صحیح و اضافه کردن آن به ماشین ساده است.

با این حال، استفاده از پودر برای پیش‌فرآوری پارچه‌ها، فرآیندی است که می‌تواند کمی آشفته‌تر باشد. شما باید پودر را در مقدار کمی آب حل کنید تا خمیری ایجاد کنید تا روی لکه های مخصوصاً سخت اعمال شود تا قبل از شستشوی کامل شروع به شکستن آنها کنید.

در حالی که مواد فعال موجود در پودر لباسشویی معمولاً بسیار پایدار هستند و ماندگاری طولانی تری نسبت به مواد موجود در مایعات دارند، اما نسبت به محیط ذخیره سازی خود آسیب پذیر هستند. رطوبت هوا یا ریختن آب در بسته بندی مقوایی بسیار آسان است و باعث کیک شدن پودر می شود.

برخی از برندها همچنین سطل های فله ای را ارائه می دهند که در سطل های پلاستیکی با درب های پلاستیکی در بالا بسته بندی شده اند. از یک طرف، این نوع بسته بندی به مراتب کمتر سازگار با محیط زیست است، اما اگر سطل را مجدداً استفاده کنید یا از برندی خریداری کنید که از پلاستیک بازیافتی استفاده می کند، در نهایت می تواند بسیار دوستدار محیط زیست باشد تا انتخاب کوچک یک یا دو لیتری.

بطری های پلاستیکی مایع لباسشویی. در حالی که سفید کننده بدون کلر را نمی توان در مایع لباسشویی استفاده کرد زیرا خراب می شود، اما در پودر لباسشویی کاملاً پایدار است، به این معنی که به طور کلی می توانید نتیجه درخشان کننده قوی تری از پودرها دریافت کنید.

اگر از سیستم سپتیک استفاده می کنید، باید مراقب باشید که دقیقاً از چه نوع محصولات لباسشویی استفاده می کنید. بسیاری از پودرها با عملکرد سالم سیستم سپتیک ناسازگار هستند. مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی کنید.