پسری که با کشمش پلویی مرغوب از دخترخاله اش خواستگاری کرد

کشمش پلویی مرغوب به عنوان جایگزینی برای خوراکی های شیرین و شیرینی های شکر تصفیه شده سالم تر است. کشمش می تواند یک مکمل مفید برای رژیم غذایی باشد. کشمش با کاهش فشار خون و سطح قند ممکن است احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

کشمش حاوی فیبر است که لیپوپروتئین با چگالی کم (کلسترول بد) را کاهش می دهد تا فشار قلب را کاهش دهد. کشمش همچنین منبع عالی پتاسیم است.

بر اساس تحقیقات، فشار خون بالا، سکته مغزی و بیماری قلبی با سطوح پایین پتاسیم مرتبط است. امروزه رژیم غذایی بسیاری از افراد حاوی مقادیر زیادی سدیم است که سطح پتاسیم سالم مورد نیاز بدن آنها را کاهش می دهد. کشمش علاوه بر اینکه یک غذای کم سدیم است، مصرف کافی پتاسیم را تضمین می کند.

با دانستن اینکه کدام مواد مغذی موجود است، می توانیم حدس بزنیم که کشمش چقدر سالم است. کشمش، انگور خشک، معمولا از گیاهان Vitis vinifera به دست می آید. به همین دلیل، مشخصات غذایی کشمش مشابه انگور خواهد بود.

با این حال، استثنائات وجود دارد. به عنوان مثال کشمش و انگور هر دو حاوی آنتی اکسیدان هستند، اما کشمش ممکن است حاوی مقدار بیشتری باشد. این به دلیل فرآیند خشک کردن است که آنتی اکسیدان ها را حفظ می کند. ویتامین C نیز در طی فرآیند خشک کردن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

یک وعده متوسط کشمش حدود 40 تا 50 گرم (گرم)، یک جعبه کوچک یا حدود 1 اونس (اونس) است. کشمش معمولی به طور کلی به عنوان کشمش سیاه شناخته می شود و رایج ترین نوع انگور خشک است.

به طور معمول از انگور تامپسون بدون هسته که به مدت سه هفته روی کاغذ خشک شده است تهیه می شود. همچنین می توان آن را از انگور با هر رنگ پوستی تهیه کرد. کشمش در طی فرآیند خشک شدن قهوه ای تا سیاه می شود. بافت شیرین و چسبناکی دارند.

آنها ممکن است هر از گاهی از داخل خیس شوند. با این حال، اگر بیش از حد خشک شوند، می توانند بافت شنی داشته باشند. مویز زانتی کشمش تیره با طعمی مشخص و تند است. عرض آنها فقط حدود 1 سانتی متر است.

نام این کشمش از یک نوع انگور قدیمی گرفته شده است. آنها همچنین به عنوان مویز شناخته می شوند و اغلب در ترکیب با سایر کشمش ها در میوه های خشک مخلوط استفاده می شوند.