پالت پلاستیکی رنگ زیبایی نقاشی شما را زیباتر می کند

یک پالت پلاستیکی رنگ سنتی در یک دست و قلم مو در دست دیگر تصویر کلاسیک یک هنرمند است. اگر می خواهید مانند استادان قدیمی نقاشی کنید و مشکلی با نگه داشتن پالت در حین نقاشی ندارید، ممکن است یک پالت چوبی سنتی برای شما مناسب باشد.

پالت های شیشه ای در حال تبدیل شدن به یک گزینه بسیار محبوب هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند و رنگ آمیزی روی آنها لذت بخش است. پس از اتمام رنگ آمیزی، می توانید به سادگی یک تیغ بزرگ بگیرید و رنگ را بتراشید، حتی اگر رنگ خشک شده باشد.

نقطه ضعف پالت های شیشه ای این است که اگر آنها را بیاندازید ممکن است خرد شوند.پالت های رومیزی چوبی جایگزین مطمئن تری برای پالت های شیشه ای هستند، زیرا در صورت افتادن آنها خرد نمی شوند.

من در حال حاضر از یک پالت رومیزی چوبی خاکستری خنثی استفاده می کنم و تنها مشکلی که دارم این است که اگر بگذارم رنگ خشک شود، تمیز کردن آن بدون آسیب رساندن به پالت دشوار است. با پالت شیشه ای، از بین بردن رنگ خشک با تیغ بسیار آسان تر است.

پالت های مرطوب بمانند می توانند برای نقاشی اکریلیک مفید باشند زیرا به رنگ شما کمک می کنند بین جلسات خیس بماند.

با این حال، آنها برای رنگ روغن مفید نیستند. پالت‌های پلاستیکی سطح ابتدایی هستند و برای دانش‌آموزان یا افراد مبتدی که نمی‌خواهند روی تجهیزات گران‌تر سرمایه‌گذاری کنند، عالی هستند.

این پالت ها معمولاً سست هستند و رنگ آمیزی با آنها چندان لذت بخش نیستند، اما بسیار مقرون به صرفه هستند. چاقوهای پالت می توانید از چاقوهای پالت برای مخلوط کردن رنگ روی پالت استفاده کنید و بعد از اتمام کار رنگ را بتراشید.

خراش دهنده یا تیغ می توانید از یک سوهان بر روی پالت های شیشه ای برای پاک کردن رنگ استفاده کنید. شما نباید از آن در انواع دیگر پالت ها استفاده کنید زیرا ممکن است باعث آسیب شود.

اگر روی یک پالت مناسب سرمایه گذاری می کنید، مطمئن شوید که از آن مراقبت می کنید. سعی کنید بعد از هر جلسه ناحیه میانی را تمیز کنید. پاک کردن رنگ زمانی که خیس است بسیار راحت تر از پس از خشک شدن است.