ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز توسط قاچاقچیان شبانه دزدیده شد

وقتی صحبت از انتخاب ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز مناسب برای خانه شما می شود، ملاحظات زیادی به ذهن متبادر می شود – مواد، رنگ ها، طرح ها و هزینه ها تنها برخی از آنها هستند. همه اینها مهم هستند، اما اگر باید فقط یکی را اولویت بندی کنید، بهتر است در هنگام خرید سقف، مواد را به عنوان عامل تعیین کننده در نظر بگیرید.

با حل و فصل آن، آنچه در مرحله بعدی قرار دارد انتخاب مواد مناسب است. آسفالت، خاک رس، تخته سنگ و حتی بام سبز سازگار با محیط زیست وجود دارد. با این حال، بهترین مواد سقف هنوز هم فولاد گالوانیزه است.

فولاد گالوانیزه چیست؟

فولاد گالوانیزه اساساً فولاد نورد سرد است که با روی یا آلیاژهای روی و آلومینیوم در فرآیندی به نام گالوانیزه پوشانده شده است. معمولاً به آن “GI” یا آهن گالوانیزه می گویند. در حال حاضر چندین ورق فولادی مانند ورق مس، ورق آلومینیوم و مواردی از این دست موجود است و شاید بپرسید چرا باید به جای دیگر ورق های فولادی گالوانیزه ترجیح داد؟

چرا سقف های فولادی گالوانیزه را انتخاب کنید؟

سقف های فولادی گالوانیزه مزایای زیادی دارند که آنها را برای پروژه های مختلف ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی ایده آل می کند. در زیر به برخی از این مزایا اشاره شده است. 

فولاد به عنوان یکی از قوی ترین مواد روی این سیاره، زمانی که به عنوان سقف استفاده می شود می تواند بسیار دوام بیاورد. دوام سقف گالوانیزه چقدر است؟ منابع مختلف پاسخ های متفاوتی خواهند داشت، اما به جرات می توان گفت که سقف های فولادی گالوانیزه می توانند بین 10 تا 20 سال دوام بیاورند، حتی اگر به خوبی نگهداری شوند، حتی بیشتر از آن ها استفاده می شود. عوامل دیگری به غیر از تعمیر و نگهداری که می تواند بر طول عمر سقف ها تأثیر بگذارد عبارتند از نوع مواد مورد استفاده، نصب و شرایط آب و هوایی.