فواید تخت خواب نوزاد

خوابیدن کودک در اتاق شما می تواند هم برای شما و هم برای کودکتان بسیار مفید باشد. می توانید آنها را دقیق تر زیر نظر داشته باشید و بدانید که در حین استراحت، کودک شما در همان اتاق است و خواب خوبی دارد.  ما طیف گسترده‌ای از تخت‌خواب‌ها را برای کودک شما داریم، از جمله آنهایی که به کودک شما اجازه می‌دهند در گهواره خودش کنار هم بخوابد.

قیمت سرویس خواب نوزاد و کودک - سرویس سیسمونی نوزاد | بالسا چوب

تخت خواب نوزاد شامل سه حالت مختلف در یک تخت است که به شما این امکان را می دهد که آن را به عنوان یک تخت مستقل، یک تختخواب یا تخت کنار تخت داشته باشید که سرویس خواب دو نفره چوبی نیاز دارید. گهواره دارای یک دیوار مشبک با زیپ است که دسترسی فوری را در طول شب برای شما فراهم می کند، که به شما یک روش بی دردسر برای تغذیه کودکتان می دهد.

سینی بالابر تخت را برای اطراف خانه یا زمانی که از خانه دور هستید قابل حمل می کند و کودک شما را در محیط نگهداری آشنا نگه می دارد. پایه گهواره ای به راحتی کودک شما را به خواب می برد.تشک بالشتکی راحتی بیشتری را فراهم می کند و به کودک شما این امکان را می دهد که در حین بهبودی و استراحت در تخت خواب آرام بخوابد.

 

هنگام خواب مشترک، والدین نوزادان خود را در کنار خود در رختخواب قرار می دهند تا بتوانند نزدیک بخوابند و نیازهای آنها به سرعت برطرف شود. با این حال، این عمل با احتمال به خواب رفتن والدین و وقوع حوادث، ایمن تلقی نمی شود. تخت‌خواب‌های کنار تخت خطر تصادف را از معادله حذف می‌کنند، زیرا می‌توانند در کنار تخت شما قرار بگیرند و به کودک شما اجازه دهند راحت و ایمن بخوابد برای خرید ملحفه باید قیمت پارچه را بدانید و بهترین را انتخاب کنید.

ویژگی سرویس خواب نوزاد | تختخواب نوزاد باید چگونه باشد؟ توکامگ

سرویس خواب دو نفره تهران

در حالی که کودک در گهواره کنار شماست، هم می توانید آسایش مورد نیاز را برای او فراهم کنید و هم راحت بخوابید، زیرا کودکتان ایمن است. تغذیه و چسباندن را می توان از تخت خود نیز انجام داد، زیرا نیازی به خروج از اتاق در شب ندارید. زیر نظر گرفتن کودکتان نیز ساده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تخت کنار تخت نگاه کنید و نوزادتان را چک کنید!

وقتی سزارین می‌شوید، برای بهبودی کامل به استراحت در بستر نیاز دارید. مراقبت از کودک خردسال خود در راحتی تخت با تختخواب کنار تخت آسان است، که حرکات شما را به حداقل می رساند و چند بار باید از جای خود بلند شوید.

 

طبق نظر کارشناسان نوزاد شما باید در شش ماه اول در اتاق شما با شما بخوابد. پیوند دادن مهم است، و همچنین اطمینان از اینکه کودک شما می تواند خوب بخوابد و هیچ مشکلی پیش نمی آید، مهم است. و آرامش ذهنی شما نیز بسیار ارزشمند است، زیرا بدانید که می توانید در عرض چند ثانیه به نوزاد خود برسید، زیرا او در گهواره خود در کنار تخت شما می خوابد.