فلفل دلمه ای بنفش افراد مبتلا به بیماری آسم را درمان می کند

چگونه می توانید از فلفل دلمه ای بنفش استفاده کنید؟ آنها بسیار تاریک هستند، آنها تقریبا سیاه هستند. اگر می خواهید رنگ بنفش زیبا را حفظ کنید، استفاده خام تنها انتخاب شماست.

در مورد فلفل دلمه ای بنفش چیزی بسیار چشم نواز وجود دارد، فکر نمی کنید؟

آنها عمق رنگ زیبایی را به سالادها، سالادها، ساندویچ ها و ساندویچ ها اضافه می کنند. اگرچه Purple Beauties را می توان در هر مکان (و هر زمان) استفاده کرد، شما می توانید از فلفل دلمه ای در آشپزی استفاده کنید.

این یک فلفل پرکننده فوق‌العاده است و با شیرینی اضافی آن با طعم‌های خوش طعم بسیار خوب عمل می‌کند.

آنها را به صورت کبابی یا کبابی نیز امتحان کنید. کبابی، در واقع، طعم دودی خوبی را ارائه می دهد که به خوبی با شیرینی اینجا جفت می شود.

فلفل ارغوانی زیبایی را از کجا می توان خرید؟

آنها در سوپرمارکت ها رایج نیستند، جایی که زنگ سبز پادشاه است. اما بازارهای کشاورز و فروشگاه های تخصصی اغلب این فلفل دلمه ای بنفش زیبا را حمل می کنند.

اگر باغبان هستید، می‌توانید دانه‌های زیبایی بنفش را در بسیاری از مراکز باغبانی تهیه کنید یا به سادگی آن‌ها را به صورت آنلاین از جایی که به طور گسترده در دسترس هستند خریداری کنید.

بدیهی است که زیبایی‌های بنفش رایج‌ترین فلفل شیرین در اطراف نیستند، اما ظاهر آنها مطمئناً آنها را به یکی از جالب‌ترین فلفل‌ها برای آزمایش در آشپزخانه تبدیل می‌کند.

آن‌ها رنگ‌هایی را اضافه می‌کنند که بسیاری از آشپزها عاشق آن هستند و شیرینی لذیذی به بوت می‌رسد. آنها می توانند هر روز را به چیزی بسیار خاص تبدیل کنند.