فروش ماهیانه جو دوسر اماده به شاهزاده عربستان به قیمت 10 میلیون درهم

بلغور جو دوسر اماده اتی لیفالیف غذای خاصی است که در صورت مصرف منظم نیاز روزانه به ویتامین، مواد معدنی و پروتئین را برطرف می کند. لیفالیف که سرشار از پروتئین است و حداقل ویژگی‌های چربی و قند را ارائه می‌کند، محصولی است که توسط مصرف‌کنندگان آگاه به سلامت ترجیح داده می‌شود.

بلغور جو دوسر لیفالیف، که عنصر مهمی از یک رژیم غذایی متعادل است، به شما کمک می‌کند در صورت مصرف منظم، برای مدت طولانی سیر بمانید. 12 درصد از منبع پروتئین گیاهی را به تنهایی با 30 گرم محصول تامین می کند.

عصاره فیبر موجود در دانه های جو دوسر موجود در آن نیز به سیستم گوارش شما کمک می کند تا در صورت استفاده منظم، به طور منظم کار کند. بلغور جو دوسر اتی لیفالیف که همراه با غذاهایی مانند شیر و ماست و همچنین همراه با اقلام صبحانه مانند فندق و کره بادام زمینی مصرف می شود.

از نظر تغذیه مناسب و سالم، راحتی زیادی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این محصول حاوی فیبر، پتاسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، مس و ویتامین B12 توسط میگروس به عنوان یک ابر غذا معرفی شده است.

افزودنی ها، طعم دهنده ها و غیره محصولاتی که حداقل دارای 3 خاصیت طبیعی و تغذیه ای (شامل پروتئین، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی) هستند به عنوان سوپر غذا مشخص می شوند.

مجدداً، جو دوسر با قدرتی که از فیبرهای غذایی می گیرد، مشکل یبوست را نیز در مدت کوتاهی از بین می برد و از عملکرد سالم روده ها حمایت می کند. جو دوسر، زمانی که به درستی ارزیابی شود، بر سلامت پوست نیز تأثیر مثبت می گذارد.

آرد جو دوسر آرد جو دوسر که محصولی است که به راحتی می توانید از بازار تهیه کنید، از آسیاب دانه های جو دوسر درست می شود. می توان از آن در تولید بسیاری از شیرینی ها از نان گرفته تا کلوچه استفاده کرد.