فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در آمریکا دچار آتش سوزی شد

از آنجایی که تعداد زیادی تجهیزات پزشکی و عملکردهای متعدد در موسسات مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، تجهیزات باید نظارت و نگهداری شوند تا سطح عملکرد و ایمنی حفظ شود.

با این حال، اگر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی با مشکلات متعددی در رابطه با ناکافی بودن پرسنل شایسته و منابع موجود، مانند قطعات جایگزین و بودجه مواجه شود، مدیریت نگهداری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت (WHO)، هزینه های اولیه و هزینه های عملیاتی دو دسته از منابع مالی مورد نیاز در نگهداری تجهیزات پزشکی هستند.

در مرحله دوم، نشانه ای از روش کمی در ارزیابی عملکرد تجهیزات پزشکی در چکیده به تصویر کشیده شد. در نتیجه تنها 85 مقاله و 21 گزارش برای پیشرفت به مرحله زیر انتخاب شدند.

شایستگی این مرحله شامل بررسی متن کامل مقالات برای اطمینان از واجد شرایط بودن 85 مقاله پژوهشی و 21 گزارش برای ترکیب و تجزیه و تحلیل بود. محتوای مهم مقالات به طور جامع مورد بررسی قرار گرفت تا تأیید شود که معیارهای ورود و خروج رعایت شده است.

عناصر اساسی مانند هدف مطالعه، پارامترهای ورودی، تکنیک روش‌شناسی، خروجی مورد انتظار و نتایج مطلوب به‌طور کامل مورد ارزیابی قرار گرفتند. متعاقباً 69 مقاله و 21 گزارش به دلیل عدم استفاده از روش کمی برای ارزیابی عملکرد تجهیزات پزشکی و عدم استفاده از مطالعات تجربی حذف شدند.

علاوه بر این، دو مقاله مرتبط دیگر بر اساس جستجوی دستی گنجانده شد. بنابراین، در مجموع 16 مقاله باقیمانده در این مطالعه گنجانده شد که در شکل 1 نشان داده شده است.

852 مقاله و گزارش برای حذف موارد تکراری و حذف موضوعات یا موضوعات غیر مرتبط در طول فرآیند غربالگری به دو بخش تقسیم شدند. در پایگاه‌های اطلاعاتی و سایر روش‌ها به ترتیب 38 و 19 مقاله تکراری وجود داشت.

بنابراین، این مقاله‌های تکراری حذف شدند و 716 مقاله و 79 گزارش باقی‌مانده به یک فرآیند غربالگری ادامه دادند. سه ویژگی در طول فرآیند غربالگری به درستی مورد بررسی قرار گرفت: عنوان، کلمات کلیدی و چکیده.

علاوه بر این، در هنگام بررسی این سه ویژگی، چندین ملاحظات در نظر گرفته شد. در ابتدا، اصطلاحات کلی تجهیزات پزشکی یا تجهیزات پزشکی یا سایر تجهیزات خاص که تحت این عبارات کلی طبقه بندی می شوند، در عنوان و کلیدواژه ذکر شدند.