زن بارداری با خوردن نخود آبگوشتی تازه دچار سقط جنین شد

ارزش غذایی نخود آبگوشتی تازه نیازی به تبلیغ ندارد، اما لازم به یادآوری است که می توان با و از نخود غذاهای بسیار خوشمزه تری از آنچه امروز می دانیم تهیه کرد برای این کار فقط باید خوب جستجو کنید و دستور العمل های قدیمی را به خاطر بسپارید.

با نخود می توانید سوپ و بوسه، وینیگرت، سالاد، تنقلات بپزید. از آن به عنوان غذای جانبی، پر کردن پای، پایه کاسرول و پنکیک استفاده می شود، اما پوره نخود و غلات خوشمزه ترین هستند.

نخود 2 برابر بیشتر از سیب زمینی مغذی است و قبل از اینکه مزارع سیب زمینی در کشور ما ظاهر شود، بیش از یک بار در سال های لاغر مردم را از گرسنگی نجات داد. دهقانان چاودار و آرد گندم را با آرد نخود مخلوط می کردند و نان غیرمعمول خوشمزه و سیر کننده ای می پختند.

رشته نخود و خورش نخود با بلغور جو در بین مردم بسیار محبوب بود و پدر پتر کبیر، تزار الکسی میخایلوویچ، دوست داشت نخود بخارپز شده را با قیمه بخورد.

هر مهماندار می تواند پوره یا فرنی نخود را تهیه کند، اما همه از پیچیدگی های پخت نخود آگاه نیستند. بهتر است نخودها را قبل از پختن از قبل خیس کنید و آن را نه با آب گرم بلکه با آب سرد بریزید.

شما نمی توانید آب سرد را به ماهیتابه اضافه کنید فقط آب جوش، در غیر این صورت ظرف بی مزه خواهد بود. بهتر است کمی قبل از آماده شدن نخودها را نمک بزنید و به محض پختن آن را داغ ورز دهید در این صورت هیچ توده ای وجود نخواهد داشت.

فرنی نخود با ارزن، هویج و پیاز بسیار خوشمزه است این جالب تر از پوره سیب زمینی معمولی است. لازم است به همان اندازه ارزن و نخود پوسته شده مصرف کنید به عنوان مثال، 1 لیوان، 2 پیاز و هویج. نخودها را در قابلمه ای بجوشانید تا نیم پز شود سپس ارزن شسته شده و نمک را اضافه کنید. در کره ذوب شده، هویج و پیاز ریز خرد شده را اضافه کنید، به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند. هنگام سرو فرنی را با شوید تازه خرد شده بپاشید.

افزودن غلاف نخود جوان به سالاد بسیار خوب است در تابستان، زمانی که تازه شروع به رشد می کند. آنها باید همراه با سبزیجات دیگر بریده شوند. مشکلات خوردن نخود شامل نفخ شکم است، اما با افزودن شوید به غذاهای نخودی به راحتی از آن جلوگیری می شود. شما همچنین می توانید نخودها را کاملاً بشویید این احتمال تشکیل گاز را بسیار کاهش می دهد.