دختری که بخاطر کالای خواب اهواز فلج شد

نوعی از کالای خواب اهواز مانند تخت خواب در اتاق خواب اصلی، طبق گفته Vastu، باید در منطقه جنوبی یا جنوب غربی باشد اما هرگز بین این دو قرار نگیرد. این باعث شکست در روابط می شود.

همچنین توجه داشته باشید که ضلع شمال شرقی اتاق شما نباید شلوغ باشد. از خوابیدن در گوشه اتاق خودداری کنید زیرا می تواند مانع از جریان انرژی در اطراف شود. بنابراین، اطمینان از اینکه موقعیت تخت اجازه می دهد تا مقداری فضا در هر دو طرف فراهم شود، ضروری است.

اگر علاقه مند به نگهداری آثار نمایشی یا هنری هستید، مطمئن شوید که وسایل انفرادی مانند یک حیوان یا یک پرنده تنها را نگه ندارید. همیشه آنها را جفت نگه دارید، مانند یک جفت کبوتر یا حتی زوج های ایده آل مانند الهه لاکشمی و نارایانا.

برای یک اتاق خواب آرام به گفته Vastu، از تصاویری که صحنه های جنگ، شیاطین، جغدها، شاهین ها یا کرکس ها را به تصویر می کشند، خودداری کنید. در عوض، تصاویر گوزن، قو یا طوطی را نگه دارید. عکس‌ها، پوسترها، سوغاتی‌ها و چیزهای جالب از گشت‌وگذارهای سرگرم‌کننده و سفرهای خانوادگی را نمایش دهید که شما را به یاد روزهای خوب می‌اندازد.

برای داشتن یک زندگی زناشویی شاد، زن و شوهر نباید وسایل مجرد یا انفرادی را در اتاق خواب نگه دارند. در عوض، یک جفت قلب، اردک، پرندگان عشق، کبوتر، تصاویر رادا کریشنا و غیره که نماد عشق هستند را نگه دارید. برای زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند، توصیه می شود در اتاق خواب کفپوش مرمری نداشته باشند.

بدن انسان به دلایل مختلفی به خواب سالم نیاز دارد. اولاً، خواب سالم عملکرد مغز و سطح خلق و خوی را افزایش می دهد، بنابراین فرد را برای انجام کارهای روزانه شاداب و فعال نگه می دارد. از این رو، به فرد اجازه می دهد تا بهتر تمرکز کند و بهره وری را در کار بهبود بخشد.

علاوه بر این، خواب و کالای خواب با کیفیت برای حفظ سلامت بدن ضروری است. توانایی بدن برای مبارزه با بیماری ها و دور نگه داشتن آنها را بهبود می بخشد. علاوه بر این، اگر شب‌ها مرتب از خواب بیدار می‌شوید، ضروری است که به طراحی اتاق خواب با کالای خواب نگاهی بیندازید و طبق دستورالعمل‌های Vastu آن را تغییر دهید.