حوله پالتویی ترک زنی که فلج بود را سرپا کرد

به طور کلی توصیه می شود حوله پالتویی ترک را جدا از سایر لباس ها بشویید. دلیلش این است که حوله های پالتویی پر و نخ می ریزند و رنگ پر و نخ های ریخته شده توسط لباس های دیگر را می گیرند. شستن جداگانه اجباری می شود، به خصوص برای حوله هایی که به شدت لکه دار شده اند.

با شست و شوی جداگانه، بقیه لباس ها را از میکروب ها محافظت می کنیم. علاوه بر این، هنگامی که در حین شستن حوله پالتویی به مواد شوینده خود مواد افزودنی اضافه می کنیم، خطر آسیب رساندن به لباس های دیگر را داریم. به طور کلی، توصیه می کنیم هنگام شستن حوله ها از نصف مقداری که در لباس های معمولی استفاده می کنیم از مواد شوینده استفاده کنیم.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند به ساختار حوله ها آسیب رسانده و آن ها را کمتر نرم کند. به عنوان یک قاعده کلی، باید حوله ها را در آب داغ بشوییم تا همه آلودگی ها، میکروب ها و باکتری ها به درستی از بین بروند.

اما اگر حوله‌هایی از پارچه‌های ظریف، گلدوزی، عناصر تزئینی یا رنگ‌های ظریف داشته باشیم، می‌توانیم دما را پایین بیاوریم یا مستقیماً آن‌ها را در آب سرد بشوییم تا حوله‌ها بیشتر بماند. همانطور که قبلا ذکر کردیم، نرم کننده ها ظرفیت جذب حوله ها را کاهش می دهند، از طرف دیگر نرمی را ایجاد می کنند.

هر دو یا سه بار شستشو از نرم کننده استفاده کنید تا عمر حوله بدون از دست دادن نرمی افزایش یابد.حوله حمام از پارچه ای تشکیل شده است که به دلیل استفاده برای مدت طولانی خیس می ماند. آب و رطوبت در چنین پارچه ضخیم می تواند منجر به رشد باکتری ها و کپک ها شود.

ما باید اطمینان حاصل کنیم که حوله های ما تا حد امکان خشک هستند. توصیه می کنیم برای این کار از حوله حوله ای استفاده کنید. پس از هر بار استفاده باید حوله خود را تا حد امکان کشیده و بدون چین و چروک آویزان کنیم. بنابراین، ما اجازه گردش هوا را می دهیم و حوله را در سریع ترین زمان ممکن خشک می کنیم.