بهترین مرکز ارائه ی انواع ملحفه یکبار مصرف پزشکی با قیمت استثنایی

همه می دانند بیمارستان ها مکانی بسیار آلوده هستند، در گذشته از ملافه های قابل شستشو در بیمارستان ها استفاده می شد که متاسفانه بهداشتی نبودند به دلیل اینکه شسته می شدند اما بعضی از عفونت ها با شستشو ملحفه هم از بین نمی رفت و می توانست عامل انتقال عفونت به بیمار دیگری باشد.

آراد برندینگ یکی از بزرگترین مراکز عرضه این نوع ملحفه ها می باشد که انواع آنها را به صورت بهداشتی و استاندارد عرضه می کند.

 

قیمت ملحفه یکبار مصرف

اگر قصد خرید عمده و می خوهید از قیمت ملحفه یکبار مصرف اطلاع داشته باشید ما میتوانیم در این زمینه کمکتان کنیم. ملحفه ها در ابعاد مختلف با رنگ بندی متفاوت نسبت به سلیقه و نیز استفاده شما کاربرد دارد و همچنین رنگهای خاصی نسبت به هر ارگان یا نوع مصرف آن می تواند در اختیار شما قرار بگیرد.  با توجه به رشد تولیدات داخلی و رقابتی شدن فروش بازار داخل تنوع زیادی در تولید این محصولات ایجاد شده و تولید کنندگان هم مسیر با نوع مصرف تولیدات خود را به صورت روزانه انجام داده تا به فروش بیشتری دست یابند البته بازار استفاده از محصولات یکبار مصرف در همه زمینه ها داغ است و کسانی که فعالیت اقتصادی دارند دیدشان نسبت به بازار داخلی نیست و تمایل به فروش خارج از محدوده کشور را دارند.

در واقع این ملحفه ها با استفاده از علم روز تولید و در دسترس عموم قرار می گیرد برای آشنایی با این محصولات می توانید نمونه های آنها را از طریق عکس هایی که بر روی سایت قرار دارد دیده و بسته به نیازی که دارید خریداری کنید. البته این محصولات برای استفاده بهتر به صورت رول هستند که استفاده از آن ها بسیار مناسب است و کار را برای مصرف کنندگان راحت کرده است.

 

ملحفه یکبار مصرف پزشکی

مزیت های مختلفی می توان برای ملحفه یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی وجود دارد که عبارتند از:

رعایت کامل نکات بهداشتی

کاهش هزینه استفاده از این ملحفه ها در برابر تعمیر، دوخت و حتی نگهداری

این ملحفه ها نیازی به شستشو ندارند، در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی می شود.

عدم نیاز به اتو کشیدن این ملحفه ها

به دلیل وزن بسیار پایین به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد.

از انتشار میکروب ها، باکتری ها و عفونت ها در بیمارستان جلوگیری می کند.

از ایجاد حساسیت جلوگیری کرده و بسیار نرم و لطیف می باشد.