ام دی اف طرح بتن موجب بزرگ شدن خانه می شود

ام دی اف طرح بتن به نوعی شبیه یک کوکی Oreo است. دو صفحه سخت با یک هسته نرم تر بین آنها. وقتی پیچ را به لبه می‌زنید، آن هسته نرم به راحتی شکافته می‌شود. صفحه سخت مشکلات مختلفی را برای پیچ ها ایجاد می کند.

اگر شکاف سینک را سوراخ نکنید، ممکن است سر پیچ قبل از فرو رفتن در MDF جدا شود. یا، اگر سر فرو رود، ممکن است تراشه ها را به سمت بالا فشار دهد. راه حل هر دو مشکل استفاده از مته ضد غرق کننده است.

برخی از کارخانه‌های چوب و مراکز خانگی قفسه‌بندی ام‌دی‌اف را معمولاً در ابعاد 1×8 فوت می‌فروشند. بخش ها من دوست دارم این قفسه‌های بلند و با قابلیت جابجایی آسان را برش بزنم. برخی از مراکز خانگی و کارخانه‌های چوب، ورق‌های کامل را به بخش‌های قابل مدیریت بدون هزینه اضافی برش می‌دهند.

شما معمولاً از آن برای ساخت سینک و میز استفاده نمی کنید. بنابراین، هیچ راهی وجود ندارد که چگونه آب به کابینت ها برسد. همچنین، هیچ کس به طور مستقیم از ام دی اف در آشپزخانه مدولار استفاده نمی کند و با پوشش لمینت یا غشاء همراه است.

بنابراین، هنگامی که تمام انتها به درستی مهر و موم شده باشد، دیگر نگران قرار گرفتن آن در معرض آب نخواهید بود. نیازی به نگرانی در مورد وزنی که MD می تواند تحمل کند وجود ندارد. بنابراین اگر کابینت های شما سقوط کرد، ممکن است نجار آن را به درستی به دیوار نچسبیده باشد.

MDF با تمام بحث‌هایی که پیرامون آن وجود دارد، در بازار هند محبوبیت چندانی نداشته است. نجاران هندی بر دنیای “مواد” تسلط یافته اند و در معرض این مواد و مزایای غنی آن نیستند. بنابراین، بیایید آن را برای شما تجزیه کنیم.

برخلاف چوب جامد که دارای تغییرات طبیعی در ساختار آن مانند الگوهای دانه و گره است، ام دی اف یک ماده صاف و همگن است. این آن را به یک ماده هسته ایده آل تبدیل می کند که می تواند بدون تجزیه یا خرد شدن آن ماشین کاری شود. به علاوه، این ماده اصلی با هر پوششی که فکرش را می کنید سازگار است.

در مقایسه با چوب جامد، ام دی اف تاب نمی خورد. از آنجایی که کرکره ها نیاز به باز و بسته شدن زیادی دارند، اگر از ام دی اف ساخته شده باشند، به راحتی کار خواهند کرد. همین امر برای سخت افزار نیز کار می کند.